one year

Idag gör det extra ont när jag tänker på dig, när jag tänker och inser att det är ett år sedan du lämnade jorden. Tänker tillbaka på dagen då allt hände, Känns som om jag fortfarande är där. När mitt hjärta krossades i tusentals bitar. Detta är inte rättvist. Jag vill inte vara utan dig, Jag vill inte behöva vara utan dig längre. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar var du är och hur du har det. Jag kommer aldrig glömma dig, Amanda. Jag bär med mig våra minnen vart jag än går. Allt påminner om dig. Är evigt tacksam att jag fick lära länna dig. Saknar ditt skratt, ditt leende och din glädje. Jag önskar du var här med oss. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej! Just nu kan du vinna ett iPhone-skal på min blogg! Klicka på länken så kan du vara med och tävla!

http://kristinatokarevaa.blogg.se/2011/august/tavling.html

Blir otroligt glad om du deltar!

Kram, Kristina

2011-08-08 @ 20:09:24
URL: http://kristinatokarevaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0