I don’t wanna be the broken-hearted girl

När jag säger till mig själv att jag aldrig mer kommer få träffa dig igen, att du verkligen inte är här med oss längre så känns det som om jag är i en annan värld. Det är helt sjukt, Det som har hänt trodde jag aldrig skulle hända. Kan inte förstå att du inte är här med oss längre.

Du var den människan som hade mest energi och som alltid kom med ett leende på läpparna. Jag kunde alltid komma till dig när jag var nere, Jag saknar att inte kunna göra det längre. Jag saknar att inte kunna skratta tillsammans med dig mer. Jag saknar att få spendera min tid tillsammans med dig.

Jag fick låna en ängel
som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag
Du togs bort från mig, alldeles för tidigt


25 september 1992 - † 12 september 2009. vila i frid, himlens finaste ängel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0