GALET FINT MED STUDIEDAG

Hej! Nu har jag äntligen tagit tag och skaffat blogg igen. Tidigare hade jag en tillsammans med två fina vänner. Kika in: HÄR. Det är min fina kusin Amanda som har gjort min design! TACK.

Idag är det måndag och jag har studiedag, Vid två tiden ska jag och Julia ta en fika tillsammans. Min helg har varit galet bra, i fredags var vi några tjejer från klassen hos Sabina och åt god middag och festa hela natten. I lördags var vi hemma hos Julia några stycken, och igår tog jag bara det lugnt med lite filmtittande och fina vänner.
Jag går första året på drottning blanka gymnasiet i malmö, inriktning stylist. Jag trivs hur bra som helst där!

NU: Film med syster





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0