ängel...

ännu en kväll sitter jag här och försöker skriva hur jag känner, försöker få ut ord. Men det finns inga ord kvar, Det finns aldrig någonsin ord som kan beskriva denna saknaden och smärtan. Saker man har läst i tidningen, om folk som förlorat sina nära vänner som endast blev 17 år, man har tänkt hur deras föräldrar och alla vänner borde må. Jag trodde aldrig jag själv skulle behöva gå igenom det, Men nu står jag här. Nu är jag här. Här jag inte vet hur jag ska ta mig igenom det, Det tar stopp. Jag trodde aldrig någonsin man kunde gråta såhär mycket, Jag har aldrig gråtit så mycket som jag har gjort för dig. Jag saknar dig så det gör ont, Det gör ont i hela kroppen, Det gör ont i hela mig. Jag är förvirrad. jag undrar när jag kommer få se dig igen, jag undrar när jag kommer få höra din underbara röst igen, ditt underbara skratt, se ditt underbara leende, när jag kommer vakna upp från denna mardrömen. Detta är det värsta jag någonsin varit med om, det kommer vara något av det värsta jag kommer gå igenom om i hela mitt liv. Aldrig trodde jag att jag skulle förlora en av mina närmsta vänner när jag är 16 år gammal. Men jag måste ta mig igenom detta, men jag vet bara inte hur, för jag ser ingen utväg längre. Jag kommer aldrig gå vidare utan dig.För jag kommer aldrig sluta tänka på dig, jag kommer aldrig sluta tro att du ser och hör allting. En dag kommer jag lära mig att le och skratta för dig. På våra minnen och på den underbara tjejen du var. Inte idag, Inte imorgon, Inte inom en månad, Inte inom ett år, Jag vet inte när. men det är något jag måste göra. något av det som jag behövde mest här i världen, försvann från mig. Varför skulle detta hända just dig amanda? Alla våra minnen är så himla fina. Jag bär med mig dem vart jag än är, jag lovar dig. En dag ska jag göra dig stolt, Jag ska klara av detta. Jag ska gå vidare med ett leende på läpparna, för din skull. Jag tänker på din familj varje dag och undrar hur dem har det. Jag beundrar verkligen att dom är så starka! och det är dem vi ska tacka för att du blev världens underbaraste person.

Varje dag är en ständig kamp.
Den 12 September.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0